gototopgototop
Untitled
Σύνδεση





Αναζήτηση Προϊόντος

Το καλάθι μου



Το Καλάθι σας είναι άδειο.

• Πώς κάνω μια παραγγελία;

Στην Pethealth γνωρίζουμε ότι οι παραγγελίες πρέπει να γίνονται εύκολα από τον κάθε κτηνίατρο, ακόμα και από το συνάδελφο που κάνει τα πρώτα του βήματα. Γι’ αυτό, οι πωλητές μας και το τηλεφωνικό μας κέντρο είναι εκπαιδευμένο να λύσει οποιαδήποτε απορία υπάρξει από τον πελάτη. Οι τρόποι παραγγελιών είναι οι εξής : Τηλεφωνικά, τις καθημερινές ημέρες, από τις 9 το πρωί ως τις 5 το απόγευμα, καθώς και με αποστολή fax. Επίσης, μπορείτε να μιλήσετε με τον κατά τόπους εκπρόσωπό μας, ο οποίος θα αναλάβει άμεσα να μας μεταβιβάσει την παραγγελία σας ή να μας στείλετε mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. . Σύντομα θα είμαστε σε θέση να δεχόμαστε και παραγγελίες μέσω του site μας, αφού εγγραφείτε και σας δώσουμε το δικό σας προσωπικό κωδικό. Οι δύο τελευταίοι τρόποι μπορούν να πραγματοποιηθούν σε εικοσιτετράωρη βάση.

 

• Πώς ταξιδεύει η παραγγελία μου;

Η παραγγελίες μεταφέρονται με τη μεταφορική ΕΞΥΠ, την courier ACS, ή σας παραδίνονται από εκπρόσωπό μας. Ο τρόπος εξαρτάται από την περιοχή του παραλήπτη, το μέγεθος/ βάρος της παραγγελίας και το κατά πόσο επείγεται ο κτηνίατρος. Στην συντριπτική τους πλειοψηφία οι παραγγελίες ετοιμάζονται και φεύγουν από τα κεντρικά μας την ίδια μέρα που δόθηκε η παραγγελία.

 

• Πότε θα φτάσει η παραγγελία μου;

Όπως προαναφέραμε, οι παραγγελίες φεύγουν κατά κανόνα την ίδια μέρα, το πολύ σε εικοσιτέσσερις ώρες. Αν ο προορισμός είναι εντός Αθηνών, οι εκπρόσωποί μας αναλαμβάνουν να σας την παραδώσουν οι ίδιοι, κάνοντας δρομολόγια από τις 9 το πρωί ως τις 9 το βράδυ.

 

Έξοδα Αποστολής

Για όλες τις παραγγελίες προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη δεν χρεώνονται μεταφορικά. Για τις υπόλοιπες περιοχές της Ελλάδας η χρέωση ποικίλει ανάλογα με το μέγεθος και το βάρος του πακέτου. Σε αυτή την περίπτωση, σκοπός μας είναι η ελάχιστη δυνατή χρέωση του πελάτη. Παρακαλούμε επιθεωρήστε το πακέτο πριν υπογράψετε. Αν θεωρήσετε ότι το περιεχόμενο είναι μερικώς ή ολοκληρωτικά κατεστραμμένο, αρνηθείτε την παράδοση και επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας τηλεφωνικά.